• +36 33 507 670
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Általános Szerződési Feltételek

  1. Bevezetés
    Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.biokenyer.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

  2. A Szolgáltató

    A webáruház üzemeltetője a Piszkei Öko Kft. (továbbiakban szolgáltató)
    Szolgáltató székhelye: 2541 Lábatlan, Rákóczi Ferenc út 182.
    Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága, 2800 Tatabánya, Komáromi u. 4.
    Szolgáltató nyilvántartási száma: Cg. 11-09-007546
    Szolgáltató adószáma: 11976790-2-11

    Szolgáltató elérhetősége:
    E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Telefonszám: +36 33 507 670

2.1. Webtárhely szolgáltató, hosting

Cégnév: Jelen-Lét-Elem Kft.
Székhely: 8060 Mór, Mátyás király u. 55.
Cégjegyzékszám: 07-09-019706
Adószám: 23106822-1-07
Képviselő: Tóth Balázs
Telefonszám: +36703228618
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Honlap: www.jelenem.hu 
Adatkezelési tájékoztató: https://jelenem.hu/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

3. Felhasználási feltételek

3.1. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra előzetes írásos engedély nélkül másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A honlapon történő vásárlás

4.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek a „webshop” menüpontban találhatók meg. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. A választott termék a „Kosárba tesz” gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb előtt a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a  „Kosár tartalmának megjelenítése” menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra.

A regisztráció során az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó beállítható a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat a felhasználó nevének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelem!” gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Főoldalon, a Bejelentkezés gomb segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Profil szerkesztése  menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról . Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni kivételt képez ez alól, ha a Szolgáltató önhibáján kívül nem tudja értesíteni a Felhasználót. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a Felhasználó részére küldött árucsomag tartalmaz.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie.

5.6. Fizetés

Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani a webáruházban, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti rendelését.

Személyes átvétel esetén a  Biopiacon csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

Házhozszállítás esetén 2 lehetőség közül választhat:

-       A Felhasználó a csomag kézhezvételekor fizeti meg a csomag és a szállítás költségét. A Felhasználó a termék/termékek átvételekor készpénzzel a futárnak egyenlíti ki a számla végösszegét. A futárnál bankkártyás fizetési lehetőségre nincs mód.

-       A megrendelés gomb megnyomása után Barion bankkártyás fizetéssel fizeti meg a megrendelés összegét.

Átutalásos fizetési mód választása esetén a Szolgáltató a megrendelést az ellenérték jóváírását követően teljesíti. Speciális termékek esetén az Szolgáltató a teljesítést, előleg megfizetése esetén teljesíti. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy különösen nagy értékű megrendelés esetén a megrendelés teljesítését előleg megfizetéséhez kösse. Amennyiben a Felhasználó a megrendelését nem veszi át, úgy a legközelebbi megrendelés esetén a Felhasználó csak Barion egyenleggel vagy Barion bankkártyás fizetéssel fizethet 

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai a Szolgáltatóhoz nem jutnak el.

5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás
Az alábbi átvételi és szállítási lehetőségeket biztosítjuk a Felhasználók számára:
5.7.1. Futárszolgálat
Országos házhozszállítás esetén a csomagjainkat a GLS futárszolgálat minden szerdán, csütörtökön és pénteken 8-17 óra között szállítja ki.
5.7.2. Személyes átvétel
A honlapon megrendelt termékeket személyesen is átveheti két egységünk valamelyikében:

MOM Biopiac: MOM Kultúrális Központ, 1124 Budapest Csörsz u.18.

Lábatlani telephely (előre egyeztetett időpontban): 2541 Lábatlan, Rákóczi Ferenc út 182 

Amennyiben a Felhasználónak egyedi kérése van a csomagszállítás időpontját illetően (pl. csak délután tartózkodik a csomagátvételként megjelölt helyen), szíveskedjék azt a rendelési folyamatban a megjegyzés rovatban feltüntetni. Webáruházunk az egyedi kéréseket minden esetben feldolgozza vagy továbbítja a futárszolgálat felé. A futárszolgálat munkatársa a Felhasználó telefonszámát megkapja, ezzel is rugalmasabbá téve a rendelést. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az egyedi kéréseket nem minden esetben tudjuk teljesíteni. Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a futárszolgálat munkatársai második kézbesítést is megkísérelnek. A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

  1. Elállási jog

6.1. A fogyasztó a termék átvétele után nem gyakorolhatja elállási jogát. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

6.2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet >>> ITT <<< érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve >>> ITT <<< érhető el.

6.3. A vonatkozó jogszabályok sérelme nélkül, Ön a megrendelés visszaigazolását követően, a termék átvételéig jelezheti felénk a megrendelésre vonatkozó módosítási vagy elállási szándékát. Ebben az esetben visszatérítjük a Termék és a szállítás ellenértékét.

6.4. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti a vállalkozást a jelen Általános Szerződési Feltételekben található elérhetőségeken.

6.5 Elállási/Felmondási jog, kizárólag a bio és konvencionális étolajokra vonatkozólag

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő a termék átvételétől számított 14 nap elteltével jár le.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát, vagy honlapunkon közétett nyilatkozat mintát kitöltve - https://piszkeioko.hu/vevo-informaciok/a-webshop-hasznalata/vasarlas-elallas.html - köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Piszkei Öko Kft., 2541 Lábatlan, Rákóczi út 182., tel.: +36 33 507 670, e-mail:  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

6.6 Az elállás/felmondás joghatásai, kizárólag a bio és konvencionális étolajokra vonatkozólag.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást,ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk , amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 napon belül van lehetősége.

Ha a fogyasztó a szerződés alapján terméket vett át, a terméket visszafuvarozzuk Öntől. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

  1. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
    Amennyiben bizonyíthatóan szavatosság beli problémája adódott a termékekkel kapcsolatban (pl.: gyártási vagy csomagolási hiba) úgy a szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
    Név: Piszkei Öko Élelmiszergyártó és Kereskedelmi Kft.
    Levelezési cím: 2541 Lábatlan, Rákóczi Ferenc út 182.
    Telefonszám: +36 33 507 670
    E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    7.1

    Kellékszavatosság

    A kellékszavatosság a Polgári törvénykönyv szerint 2 év, viszont a mi általunk értékesített termékek minőségmegőrzési idejéig élhet kifogással a Felhasználó.

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    Ön a ...22 hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
    Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
    Kérhet kicserélést, kivéve, ha az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását. Végső esetben a bio és konvencionális olajok esetében elállhat a szerződéstől, a termék árának visszatérítését kérheti. 
    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a termékek minőségmegőrzési idején túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 
    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    A termékek minőségmegőrzési idején belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a ....24 vállalkozás nyújtotta. A termék minőségmegőrzi ideje eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a terméke minőségmegőrzési idejének lejárta előtt is megvolt.

    7.2
    Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését vagy a termék árának visszafizetését kérheti.
    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    A termékek minőségmegőrzési idején túl termékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  2. Jogérvényesítési lehetőségek
    A Felek kölcsönösen megegyeznek abban, hogy tárgyalásokat kezdenek a békés rendezés érdekében.

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonszám:
+36 33 507 670.

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

8.2. Alternatív vitarendezés

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

8.3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára: Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, Bírósági eljárás kezdeményezése.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefon: 06-34-513-010
Fax: 06-34-316-259
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
web: www.kemkik.huhttp://kem-bekeltetes.webnode.hu

  1. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3 Egyéb kiegészítések
A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadók. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók

ÁSZF hatályba lépés dátuma
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. március 17.
Frissítve: 2020.08.07.


© 2020 Piszkei Öko Kft. | Minden jog fenntartva!